Початкова школа
Сформованість естетичних почуттів, уявлень і знань про прекрасне в житті та мистецтві:
- основ про видову специфіку мистецтв, засобів їх виразності;
- вміння відчувати і розуміти художні образи;
- навичок виконувати творчі завдання;
- перелік рекомендованих екскурсій до природних та культурних об’єктів, включених до списку Всесвітньої спадщини ЮНЕСКО.
Основна школа
5-7 класи
Сформованість потреби у спілкуванні з мистецтвом як основи естетичного виховання і художнього сприйняття дійсності:
- пізнавального інтересу до мистецтв, їх взаємодії та взаємозв’язку;
- навичок аналізу та сприймання художніх творів;
- здатності до творчої діяльності у мистецькій сфері;
- художньо-естетичних смаків, почуттів і культури мислення та поведінки.
8-9 класи
Розуміння ролі мистецтва як основи морально-духовного розвитку особистості:
- здатності цілеспрямовано сприймати, відчувати, правильно розуміти мистецтво;
- здатності висловлювати власне ставлення до мистецтва, творчої діяльності у мистецькій сфері;
- потреби у спілкуванні з мистецтвом;
- системи мистецьких знань, понять, термінів,тлумачень.
Старша школа
Сформованість
естетичної культури особистості, художньо-естетичних цінностей ,
створених світовою культурою, цінностей інформаційної культури:
- здатності до активної перетворювальної діяльності з внесенням елементів краси в усі сфери життя людини;
- навичок створення та реалізації мистецьких проектів як основи творчого самовираження і самоствердження особистості;
- розуміння художніх шедеврів, вміння вирізняти цінності та квазіційності (піднесене і потворне);
- оволодіння інформаційно - комунікативними технологіями.