Початкова школа
Сформованість понять та уявлень про довкілля:
- усвідомлення краси природи як унікального явища та її функцій в житті людини;
- пізнавального інтересу до природи;
- необхідності гармонійного співіснування людини та природи, відповідального ставлення до неї;
- дбайливого ставлення до природи в традиціях українського народу;
- ставлення до рослин та тварин на засадах білетики;
- « Контурна карта виховної еколого-натуралістичної роботи».
Основна школа
5-7 класи
Усвідомлення себе як невід’ємної частини природи, взаємозалежності людини та природи, взаємозв’язок стану довкілля та здоров’я людей:
- вичерпності природних ресурсів;
- природи як еталонної цінності;
- активної життєвої позиції щодо оздоровлення довкілля.
8-9 класи
Сформованість почуття особистої причетності до збереження природних багатств:
- потреби у продовженні національних та етнокультурних традицій;
- ефективного і ощадливого використання всіх видів ресурсів;
- основ екологічного законодавства;
- навичок правил техніки безпеки на природі;
- потреб в оздоровленні довкілля та участь у природоохоронній діяльності;
- навичок життєдіяльності в умовах екологічної кризи.
Старша школа
Сформованість екологічної культури особистості:
- усвідомлення єдності людини та природи;
- ставлення до природи як до історико-культурної, наукової та освітньої цінності;
- моральної відповідальності за збереження природного довкілля;
- екосистемного підходу до розв’язання екологічних проблем, стратегій і технологій їх вирішення в інтересах еколого – збалансованого розвитку суспільства;
- критичного ставлення до екологічної інформації та способів її пошуку;
- правил дотримання інформаційної, харчової та радіаційної безпеки.