Головна | Реєстрація | Вхід | RSSПонеділок, 19.08.2019, 23:50



Водянська
загальноосвітня школа 
І-ІІІ ст. №1 ім.Ф.О.Окатенка

Меню сайту
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 286
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
» РАДИО
  • Шансон
  • Кабриолет
  • Казак FM
  • Шансон 24
  • Стильное Радио
  • Волшебный Шансон
  • Шансон ХИТЫ 70-ых
  • RadioToma
  • Радио Ваня
  • Мелодія
  • Наши песни
  • Ретро

  • Новини ОСВІТА.UA
    Корисні посилання
    Ми на Facebook

    https://sites.google.com/view/kamertonkon/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81-%D1%96%D0%BC-%D0%BF-%D1%8F%D1%86%D0%B8%D0%BA%D0%B0

    http://kaffilosofii.wixsite.com/kafedra-filosofii/blank-e728h

    https://imzo.gov.ua/mizhnarodniy-konkurs-yunih-istorikiv-leleka/

    http://zw.ciit.zp.ua/index.php/%D0%9E%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BF_%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D1%83_%22%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B2%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BA%22_2017_%D1%80%D1%96%D0%BA

    https://imzo.gov.ua/zahodi/konkursi-dlya-uchniv-pto/mizhnarodna-gra-zi-svitovoyi-literaturi-sunflower/

    http://www.ciit.zp.ua/index.php/it-project/miksike-v-ukrajini/konkurs-pranglimine

    http://www.ciit.zp.ua/index.php/ourwork/olimpics/olimpbeaver

    http://zw.ciit.zp.ua/index.php/Медіафестиваль_для_учнів_«Знання_-_дороговкази_у_майбутнє»,_2017

    http://kaffilosofii.wixsite.com/kafedra-filosofii/blank-gy4x6

    http://kaffilosofii.wixsite.com/kafedra-filosofii/blank-jwuey

    https://mofizkult-zp.blogspot.com/p/blog-page_1661.html?spref=fb&fbclid=IwAR2z0bkW_cS2H42_Xq4ZijQd9xpfC2jv09WA3cmeVyAiKneQvEdb2L74G00

    https://mofizkult-zp.blogspot.com/p/blog-page_9078.html?spref=fb&fbclid=IwAR3DpwecJOfBK7IpAPe04HXxBZnLCZp0NdnoeTW9GYt6M00Rxc2TJCufMf0

    Форма входу

    Методична скарбниця


    Загальні питання

    «Про організацію діяльності благодійних фондів у загальноосвітніх навчальних закладах» Лист Міністерства освіти і науки України від 28.11.2013 №1/9-848

    «Щодо протидії пропаганді сепаратизму та антиукраїнській ідеології в системі освіти» Лист МОН України від 24.06.2015 № 1/9-302


    ДНЗ

    Лист МОН України від 06.11.2015 № 1/9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі»

    Лист МОН України від 12.10.2015 № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» (інструктивно-методичні рекомендації)

    Лист Міністерства від 20.05.2015 № 1/9-249 «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»

    Позашкільна освіта

    Лист ІМЗО від 20.10.2015 № 2.1/10-573 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників навчальних закладів "Джерело творчості” у 2015/2016 навчальному році

    Виховна робота

    Методичні рекомендації до вшанування в загальноосвітніх навчальних закладах загиблих від Голодомору 1932 – 1933 років (до Дня пам’яті жертв Голодомору)

    Методичні рекомендації до вшанування у загальноосвітніх навчальних закладах пам’яті Андрея Шептицького

    Методичні рекомендації до відзначення Дня захисника України Лист МОН України №1/9-455 від 25.09.2015

    Лист МОН від 31.08.2015 № 1/9-410 «Про методичні рекомендації до відзначення 70-ї річниці завершення Другої світової війни»

    Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді

    "Про перегляд підходів з організації діяльності музеїв історичного профілю" лист МОНУ від 22.05.2015 №1/9-255

    "Щодо реалізації заходів, спрямованих на упередження негативного впливу інформаційної пропаганди" лист МОНУ від 05.02.2015 №1/9-51

    Методичні посібники для виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми

    Психологічна служба

    Лист МОН від 23.07.2015 №1/9-347 «Пріоритетні напрями діяльності психологічної служби системи освіти у 2015-2016 навчальному році»

    Методичні рекомендації «Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми у конфліктний та пост-конфліктний період»

    Навчання дітей з особливими потребами:

    «Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році» Лист МОН України від 05.06.2015 № 1/9-280


    Навчальний процес

    Лист МОН України від 30.11.2015 № 2/2-13-2480-15 «Про методичні рекомендації щодо проведення ІV етапу Всеукраїнської олімпіади з основ правознавства»

    Методичні рекомендації щодо забезпечення кабінетів фізики загальноосвітніх навчальних закладів засобами навчання та обладнанням навчального, спеціального та загального призначення (наказ Міністерства освіти і науки України від 15. 10. 2015 №1088)

    Інструкція щодо заповнення  Класного журналу в 1-4-х класах загальноосвітніх навчальних закладів

    Лист МОН України від 26.06.2015 № 1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»

    Лист МОН України від 04.09.2015 № 1/9-422 «Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»

    Лист МОН України від 1/9-380 від 10.08.2015 «Щодо методичних рекомендацій для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» (стосовно використання навчальної літератури)

    Початкова школа - 4 клас
    Українська мова і література - 7клас
    Зарубіжна література – 7 клас
    Мови та літератури національних меншин - 7 клас
    Іноземні мови - 7 клас
    Історія України – 7 клас
    Всесвітня історія - 7 клас
    Математика - 7 клас
    Інформатика – 7 клас
    Географія – 7 клас
    Біологія – 7 клас
    Фізика – 7 клас
    Хімія – 7 клас
    Трудове навчання – 7 клас



                                                                       
                                                    КЛАСИФІКАЦІЯ ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ


    Групи загальнонавчальних умінь


    Навчально-організаційні

    Навчально-інтелектуальні

    Навчально-інформаційні

    Навчально-комунікативні


    Навчально-організаційні вміння

    • Організація свого робочого місця;
    • Планування поточної роботи;
    • Націлення себе на виконання поставленого завдання;
    • Здійснення самоконтролю і самоаналізу навчальної діяльності;
    • Вести пізнавальну діяльність у колективі, співробітничати під час вирішення навчальних завдань (уміння пояснювати, надавати допомогу, приймати допомогу товариша тощо).

     

    Навчально-інтелектуальні або загальнологічні вміння

    • Перше вміння — чисто та швидко писати.

    Для успішного навчання необ­хідно писати не менш як 60 знаків за хвилину.

    • Головне вміння — вміння читати в заданому темпі, читати усвідомлено, виразно.

     

    Різновид читання та кількість слів за хвилину:

    швидке читання                            — понад 300 слів за хвилину;

    читання в темпі скоромов­ки      — 180 - 300 слів за хвилину;

    оптимальне читання                    — 120 - 150 слів за хвилину;

    нормальне читання                      — 80 - 90 слів за хвилину.

     

    Рівень інтелектуального роз­витку визначається сформованістю таких умінь:

    • Діалектично аналізувати на­вчальний матеріал;
    • Порівнювати об'єкти, факти, явища;
    • Класифікувати матеріал;
    • Узагальнювати, робити резюме;
    • Абстрагувати;
    • Вичленяти головне, істотне;
    • Синтезувати матеріал;
    • Встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, аналогії;
    • Вичленяти логічно закінчені частини в прочитаному, встанов­лювати взаємозв'язок і взаємозалежність між ними;.
    • Користуватися дослідницьки­ми вміннями (постановка завдань, вироблення гіпотези, вибір ме­тодів вирішення, доказ, перевірка).

     

    Навчально-інформаційні вміння

    • Вміння користуватися катало­гом або комп'ютерним джерелом інформації;
    • Користуватися словниками, енциклопедіями, довідниками, змістами, коментарями;
    • Складати картотеку;
    • Користуватися друкованими й технічними засобами масової інформації;
    • Складати план, тези, конспект, реферат, анотацію.

     

    Навчально-комунікативні вміння

    • Вміння слухати;
    • Вміння на­вчального слухання — одне з най­важчих, що потребує зосередже­ності, рівномірного розподілу ува­ги на досить великий період часу;
      воно вимагає певної роботи над собою й залежить від стійкості нервової системи та психіки;
    • Уміння слухати вчителя та одночасно записувати зміст його розповіді;
    • Читати текст і одночасно слухати інструктаж учителя про ро­боту над текстом, над логічно складеними частинами;
    • Літературною мовою викла­дати свої думки;
    • Виступати перед аудито­рією;
    • Складати план виступу;
    • Вести полеміку, брати участь у дискусії;
    • Висловлювати тези;
    • Ставити уточнювальні запи­тання;
    • Аргументувати, доводити.

     



                         

    Календар
    «  Серпень 2019  »
    ПнВтСрЧтПтСбНд
       1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031
    Пошук
    Архів записів
    Друзі сайту

    Телеканал УТ-1

    Телеканал ЗАПОРІЖЖЯ

  • Газета "Новини дня"
  • Газета "Знамя труда"
  • Каменка-Днепровская
    /городской портал/
  • Вищі навчальні заклади Запорiжжя

    Запорізька облдержадміністрація

    Департамент освіти і науки Запорізької облдержадміністрації

    Запорізька область.ІСУО

    Курс ШКОЛА

    Острів ЗНАНЬ

    On-ляндія. Безпечна веб-країна

  • ЗапоВики
  • Інформатика та інформаційні технології в освіті. Кафедра ЗОІППО

  • Інноватика в сучасній освіті

    Освіта Запорізького краю 2018

    Методичні рекомендації до нового навчального року

    Нова Українська школа

    Багатомовна освіта

    Початкова освіта

    ucojo.gif
  • ucojo.gif

    Цей день в історії
    Свята України
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Календар України

  • Максим Ященко,Николай Ященко © 2019
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz