Головна | Реєстрація | Вхід | RSSНеділя, 16.06.2019, 05:37



Водянська
загальноосвітня школа 
І-ІІІ ст. №1 ім.Ф.О.Окатенка

Меню сайту
Форма входу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 284
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Новини ОСВІТА.UA
Корисні посилання
Ми на Facebook

https://sites.google.com/view/kamertonkon/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81-%D1%96%D0%BC-%D0%BF-%D1%8F%D1%86%D0%B8%D0%BA%D0%B0

http://kaffilosofii.wixsite.com/kafedra-filosofii/blank-e728h

https://imzo.gov.ua/mizhnarodniy-konkurs-yunih-istorikiv-leleka/

http://zw.ciit.zp.ua/index.php/%D0%9E%D0%B1%D0%BB%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BF_%D0%92%D1%81%D0%B5%D1%83%D0%BA%D1%80%D0%B0%D1%97%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%BE%D0%B3%D0%BE_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BA%D1%83%D1%80%D1%81%D1%83_%22%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%B9_%D0%B2%D1%87%D0%B8%D0%BD%D0%BE%D0%BA%22_2017_%D1%80%D1%96%D0%BA

https://imzo.gov.ua/zahodi/konkursi-dlya-uchniv-pto/mizhnarodna-gra-zi-svitovoyi-literaturi-sunflower/

http://www.ciit.zp.ua/index.php/it-project/miksike-v-ukrajini/konkurs-pranglimine

http://www.ciit.zp.ua/index.php/ourwork/olimpics/olimpbeaver

http://zw.ciit.zp.ua/index.php/Медіафестиваль_для_учнів_«Знання_-_дороговкази_у_майбутнє»,_2017

http://kaffilosofii.wixsite.com/kafedra-filosofii/blank-gy4x6

http://kaffilosofii.wixsite.com/kafedra-filosofii/blank-jwuey

https://mofizkult-zp.blogspot.com/p/blog-page_1661.html?spref=fb&fbclid=IwAR2z0bkW_cS2H42_Xq4ZijQd9xpfC2jv09WA3cmeVyAiKneQvEdb2L74G00

https://mofizkult-zp.blogspot.com/p/blog-page_9078.html?spref=fb&fbclid=IwAR3DpwecJOfBK7IpAPe04HXxBZnLCZp0NdnoeTW9GYt6M00Rxc2TJCufMf0

Форма входу

Методична скарбниця


Загальні питання

«Про організацію діяльності благодійних фондів у загальноосвітніх навчальних закладах» Лист Міністерства освіти і науки України від 28.11.2013 №1/9-848

«Щодо протидії пропаганді сепаратизму та антиукраїнській ідеології в системі освіти» Лист МОН України від 24.06.2015 № 1/9-302


ДНЗ

Лист МОН України від 06.11.2015 № 1/9-535 «Щодо визначення рівня розвитку дитини старшого дошкільного віку за допомогою кваліметричної моделі»

Лист МОН України від 12.10.2015 № 1/9-487 «Щодо організації діяльності інклюзивних груп у дошкільних навчальних закладах» (інструктивно-методичні рекомендації)

Лист Міністерства від 20.05.2015 № 1/9-249 «Щодо організації освітньої роботи в дошкільних навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»

Позашкільна освіта

Лист ІМЗО від 20.10.2015 № 2.1/10-573 "Про проведення Всеукраїнського конкурсу майстерності педагогічних працівників навчальних закладів "Джерело творчості” у 2015/2016 навчальному році

Виховна робота

Методичні рекомендації до вшанування в загальноосвітніх навчальних закладах загиблих від Голодомору 1932 – 1933 років (до Дня пам’яті жертв Голодомору)

Методичні рекомендації до вшанування у загальноосвітніх навчальних закладах пам’яті Андрея Шептицького

Методичні рекомендації до відзначення Дня захисника України Лист МОН України №1/9-455 від 25.09.2015

Лист МОН від 31.08.2015 № 1/9-410 «Про методичні рекомендації до відзначення 70-ї річниці завершення Другої світової війни»

Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді

"Про перегляд підходів з організації діяльності музеїв історичного профілю" лист МОНУ від 22.05.2015 №1/9-255

"Щодо реалізації заходів, спрямованих на упередження негативного впливу інформаційної пропаганди" лист МОНУ від 05.02.2015 №1/9-51

Методичні посібники для виховної роботи з учнями з питань протидії торгівлі людьми

Психологічна служба

Лист МОН від 23.07.2015 №1/9-347 «Пріоритетні напрями діяльності психологічної служби системи освіти у 2015-2016 навчальному році»

Методичні рекомендації «Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми у конфліктний та пост-конфліктний період»

Навчання дітей з особливими потребами:

«Про організацію навчально-виховного процесу для учнів з особливими освітніми потребами загальноосвітніх навчальних закладів у 2015/2016 навчальному році» Лист МОН України від 05.06.2015 № 1/9-280


Навчальний процес

Лист МОН України від 30.11.2015 № 2/2-13-2480-15 «Про методичні рекомендації щодо проведення ІV етапу Всеукраїнської олімпіади з основ правознавства»

Методичні рекомендації щодо забезпечення кабінетів фізики загальноосвітніх навчальних закладів засобами навчання та обладнанням навчального, спеціального та загального призначення (наказ Міністерства освіти і науки України від 15. 10. 2015 №1088)

Інструкція щодо заповнення  Класного журналу в 1-4-х класах загальноосвітніх навчальних закладів

Лист МОН України від 26.06.2015 № 1/9-305 «Про вивчення базових дисциплін у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»

Лист МОН України від 04.09.2015 № 1/9-422 «Про переліки навчальної літератури, що має відповідний гриф Міністерства освіти і науки України, для використання у загальноосвітніх навчальних закладах у 2015/2016 навчальному році»

Лист МОН України від 1/9-380 від 10.08.2015 «Щодо методичних рекомендацій для учнів 4-х та 7-х класів загальноосвітніх навчальних закладів» (стосовно використання навчальної літератури)

Початкова школа - 4 клас
Українська мова і література - 7клас
Зарубіжна література – 7 клас
Мови та літератури національних меншин - 7 клас
Іноземні мови - 7 клас
Історія України – 7 клас
Всесвітня історія - 7 клас
Математика - 7 клас
Інформатика – 7 клас
Географія – 7 клас
Біологія – 7 клас
Фізика – 7 клас
Хімія – 7 клас
Трудове навчання – 7 клас



                                                                   
                                                КЛАСИФІКАЦІЯ ЗАГАЛЬНОНАВЧАЛЬНИХ УМІНЬ ТА НАВИЧОК УЧНІВ


Групи загальнонавчальних умінь


Навчально-організаційні

Навчально-інтелектуальні

Навчально-інформаційні

Навчально-комунікативні


Навчально-організаційні вміння

  • Організація свого робочого місця;
  • Планування поточної роботи;
  • Націлення себе на виконання поставленого завдання;
  • Здійснення самоконтролю і самоаналізу навчальної діяльності;
  • Вести пізнавальну діяльність у колективі, співробітничати під час вирішення навчальних завдань (уміння пояснювати, надавати допомогу, приймати допомогу товариша тощо).

 

Навчально-інтелектуальні або загальнологічні вміння

  • Перше вміння — чисто та швидко писати.

Для успішного навчання необ­хідно писати не менш як 60 знаків за хвилину.

  • Головне вміння — вміння читати в заданому темпі, читати усвідомлено, виразно.

 

Різновид читання та кількість слів за хвилину:

швидке читання                            — понад 300 слів за хвилину;

читання в темпі скоромов­ки      — 180 - 300 слів за хвилину;

оптимальне читання                    — 120 - 150 слів за хвилину;

нормальне читання                      — 80 - 90 слів за хвилину.

 

Рівень інтелектуального роз­витку визначається сформованістю таких умінь:

  • Діалектично аналізувати на­вчальний матеріал;
  • Порівнювати об'єкти, факти, явища;
  • Класифікувати матеріал;
  • Узагальнювати, робити резюме;
  • Абстрагувати;
  • Вичленяти головне, істотне;
  • Синтезувати матеріал;
  • Встановлювати причинно-наслідкові зв'язки, аналогії;
  • Вичленяти логічно закінчені частини в прочитаному, встанов­лювати взаємозв'язок і взаємозалежність між ними;.
  • Користуватися дослідницьки­ми вміннями (постановка завдань, вироблення гіпотези, вибір ме­тодів вирішення, доказ, перевірка).

 

Навчально-інформаційні вміння

  • Вміння користуватися катало­гом або комп'ютерним джерелом інформації;
  • Користуватися словниками, енциклопедіями, довідниками, змістами, коментарями;
  • Складати картотеку;
  • Користуватися друкованими й технічними засобами масової інформації;
  • Складати план, тези, конспект, реферат, анотацію.

 

Навчально-комунікативні вміння

  • Вміння слухати;
  • Вміння на­вчального слухання — одне з най­важчих, що потребує зосередже­ності, рівномірного розподілу ува­ги на досить великий період часу;
    воно вимагає певної роботи над собою й залежить від стійкості нервової системи та психіки;
  • Уміння слухати вчителя та одночасно записувати зміст його розповіді;
  • Читати текст і одночасно слухати інструктаж учителя про ро­боту над текстом, над логічно складеними частинами;
  • Літературною мовою викла­дати свої думки;
  • Виступати перед аудито­рією;
  • Складати план виступу;
  • Вести полеміку, брати участь у дискусії;
  • Висловлювати тези;
  • Ставити уточнювальні запи­тання;
  • Аргументувати, доводити.

 



                     

Календар
«  Червень 2019  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Пошук
Архів записів
Друзі сайту

Телеканал УТ-1

Телеканал ЗАПОРІЖЖЯ

  • Газета "Новини дня"
  • Газета "Знамя труда"
  • Каменка-Днепровская
    /городской портал/
  • Вищі навчальні заклади Запорiжжя

    Запорізька облдержадміністрація

    Департамент освіти і науки Запорізької облдержадміністрації

    Запорізька область.ІСУО

    Курс ШКОЛА

    Острів ЗНАНЬ

    On-ляндія. Безпечна веб-країна

  • ЗапоВики
  • Інформатика та інформаційні технології в освіті. Кафедра ЗОІППО

  • Інноватика в сучасній освіті

    Освіта Запорізького краю 2018

    Методичні рекомендації до нового навчального року

    Нова Українська школа

    Багатомовна освіта

    Початкова освіта

    ucojo.gif
  • ucojo.gif

    Цей день в історії
    Свята України
    Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання Календар України

  • Максим Ященко,Николай Ященко © 2019
    Зробити безкоштовний сайт з uCoz